[LINUX:4725] Re: vmware from LinuxSite

Alchemist The GREAT (altug@likom.com.tr)
Sat, 27 Mar 1999 10:20:40 +0200 (EET)

Date: Sat, 27 Mar 1999 10:20:40 +0200 (EET)
From: Alchemist The GREAT <altug@likom.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4725] Re: vmware from LinuxSite

Hayir,

VmWare, Linux kurulu bir makinada, ayri bir pencere altinda, ayni anda
Windows NT ve/veya Windoze 95/98 vs. gibi sanal makinalari
calistirabilmenizi saglar. Eger birden fazla ethernet kartiniz varsa her
makinaya ayri IP adresi vs. saglama olanagi da var.

Normalde ayni makinaya hem Linux, hem NT vs. kurdugunuzda sadece
multiboot opsiyonunuz olur. Yani bir seferde sadece bir OS olur. VmWare
ile birden fazla OS'i ayni anda kullanabilirsiniz.

Omer Faruk Sen wrote:

> saygilar...
> Bayram olayina bende katiliyom.....
> Anma VMvare olayini tam anlamadim...Zaten normalde de bir makineye hem
> Linu hemde Win Nt kurulabiliyor.degil mi?
> Acaba bu program mesela windows ta yaptigim herhangi bi olayi..En basit
> olarak bir jpg yi bir partition da
> yada bir ext2 formatli bir yerden bir dos formatli diske kolayca
> tasimayi mi sagliyor.Yani her iki disk
> formatini da taniyan bir program mi bu?
>
> Dedim ya ben daha yeniyim.....MERAK MERAK...

> unsub linux

/----------------------------------\
|                                  |
|           Altug GUR              |