[LINUX:4700] Re: ICQ/MIRC

Semih Hazar (e9801050@students.yeditepe.edu.tr)
Fri, 26 Mar 1999 05:56:13 +0200 (EET)

Date: Fri, 26 Mar 1999 05:56:13 +0200 (EET)
From: Semih Hazar <e9801050@students.yeditepe.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4700] Re: ICQ/MIRC

> Slackware 2,0,34 icin ICQ ve/veya Mirc arıyorum.Linuxa yeni
> basladigimi
> belirtmek istiyorum . :))

mirabilis'in hazirladigi bir icq yok linux icin. ama nette bi
dolasirsan zannedersem 7-8 tane icq programi bulabilirsin linux icin.
gtkicq, kicq. licq, micq falan falan daha bi suru var... biraz
arastirman gerekecek.
ben licq ile kxicq yu denedim licq daha iyi gozuktu bana....
tabi sen ne kullanirsin bilemem.

irc ye gelince, yine cok fazla irc programi bulabilirsin linux icin.
nette dolasmani oneririm.

slackware ile YANILMIYORSAM gelmiyor irc programi --yani ben kendi
kullandigim 3.5 surumunde bulamadim.--. ama sen hangi
versiyonu kullaniyorsun bilemem. 2.0.34 dedigin kernel
versiyonudur. Slackware versiyonu ile karistirma cok farkli
seyler bunlar...

--
                                       Semih Hazar, hazard