[LINUX:4678] Re: cift islemci

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 25 Mar 1999 20:07:26 +0200 (EET)

Date: Thu, 25 Mar 1999 20:07:26 +0200 (EET)
From: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4678] Re: cift islemci

On Thu, 25 Mar 1999, Abdullah BAYKAL wrote:

> daha once gonderdim dagitilmadi galiba,
> Selamlar,
> cift islemcili bir makinaya linux kurdum ve Makefile icindeki SMP=1
> satirini aktif hale getirerek kernel olusturdum, fakat makina ikinci
> islemciyi gormuyor,islemciler Pentium II 450mhz (kernel 2.0.35)
Himm Olmasi lazim.. Acaba biseyleri eksik mi yapiyorsunuz.,,
Peki kerneli olusturduktan sonra eskisi yerine koyup aktiflestirdiniz mi??
Bilemiyorum bazen boyle hatalar olmuyor degil.. Yada en iyisi
siz daha yeni bir kernele gecin..Kernel 2.2.4 uzerinde menulerle SMP
secimi var.. Bu arada Sistem hakkinda spesifik ozellikler vermediginiz
icin tam olarak ne yapmaniz gerektigini soyleyemiyorum..
iyi calismalar..
dS