[LINUX:4658] pico yok...

Niyazi Fellahoglu (niyazi@egenet.com.tr)
Thu, 25 Mar 1999 12:20:46 +0200 (EET)

Date: Thu, 25 Mar 1999 12:20:46 +0200 (EET)
From: Niyazi Fellahoglu <niyazi@egenet.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4658] pico yok...

merhaba,
ben slackware3.5 kurduktan sonra fark ettigim bir (eksiklik ||
yanlislik) hakkinda bilgisi olan arkadaslardan yardim rica
edecektim...problem su: win98 calisan bir makinada ayri bir partition'a
slackware 3.5'i Xwindows paketleri haric bir kurulum yapiyorum. makina
lilo ile boot oluyor, hersey duzgun calisiyor fakat pico calismiyor...
find ile arattirdigimda pico ile ilgili hicbirsey de
bulamiyor...pkgtool'la baktigimda da oyle birsey goremiyorum...
isin ilginc yani ben ayni cd'den (ki bu cd chip dergisinin verdigi bir
cd idi) 486 4x100 bir baska makina'ya da ayni paketleri secerek kurulum
yaptim fakat orada pico DAHIL hersey calisiyor...
sizce sorun ne olabilir? yardimci olacaklara simdiden cok tesekkurler,
iyi calismalar...

( pico'nun yuklenemedigi makinanin konfigurasyonu ozetle soyle:
PII 333Mhz HP Vectra VE 6 Series 8
3.2GB Quantum Fireball HD, 64 Mb RAM
Matrox MGA-100, 4MB )

--