[LINUX:4634] Re: Turkce klavye isi gicik etti!

=?iso-8859-1?Q?Umut_G=F6kbayrak?= (santana@turk.net)
Tue, 23 Mar 1999 21:25:18 +0200 (EET)

Date: Tue, 23 Mar 1999 21:25:18 +0200 (EET)
From: "=?iso-8859-1?Q?Umut_G=F6kbayrak?=" <santana@turk.net>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4634] Re: Turkce klavye isi gicik etti!

Selamlar
Ayni sorundan dolayi ben de cok sorun yasiyorum.
Redhat 5.x da ve Turbo Linux ' da sozde Turkce destegi olmasina
ragmen kesinlikle boyle bir sey yok !
Ben bu sorunu cozdum fakat nasil... Turkuaz 1.0.3 kurdum ve /etc/
ve /usr dizinlerini oldugu gibi yedekledim...
Daha sonra Redhat kurdum ve Turkuaz' in klavye ile ilgili olabilecegini
dusundugum butun dosyalarini Turkuaz ile degistirdim... Sonunda
oldu ama gul gibi calisan KDE 1.1 ' im octet-stream mime type
bulunamiyor diyerekden iconlari gostermez oldu... /etc/mime-types
dosyasini editleyip oraya octet stream' i yazmama ragmen yine de
olmadi ve bu yontemin kesin cosum olmadigina inandim ve vazgectim...
Simdilik....

Sozum Turkuaz gelistirme gurubundaki arkadaslarimiza... Lutfen su Turkuaz'
daki
Turkce klavye sorununu nasil hallettikleri meselesini bizimle
paylassinlar...

Saygilarimla
Umut Gokbayrak
http://trlinux.ecorp.net