[LINUX:4562] Re: Suse 6.0

Sezai YILMAZ (bbm754@eti.cc.hun.edu.tr)
Mon, 22 Mar 1999 12:50:24 +0200 (EET)

Date: Mon, 22 Mar 1999 12:50:24 +0200 (EET)
From: Sezai YILMAZ <bbm754@eti.cc.hun.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4562] Re: Suse 6.0

On Mon, 22 Mar 1999, ilker Aktuna wrote:

> selam,
> Suse 6.0 nfs share eden bir kaynak biliyor musunuz ?
> ftp ile cekmek cok zaman alacagindan nfs ile kuralim istedik.
> varsa boyle bir nfs adresi gonderirseniz seviniriz.

FTP ile cekip kurmak yerine FTP ile kurulum yapin. NFS ile kurulumdan
hicbir farki yok. Cektigi her paketi aninda kuruyor. SUSE
dagitimini iceren herhangi bir FTP sitesinden kurulum yapabilirisiniz. Bu
arada SUSE'nin FTP install destegi var mi, tam olarak bilmiyorum. Fakat
RedHat'te ve Turkuaz'da var.

iyi calismalar

Sezai YILMAZ
Kullanici Destek Grubu,
Hacettepe Universitesi
Bilgi Islem Daire Baskanligi

Tel: +90 312 2976200 - +90 312 2352500/1209
Fax: +90 312 2992088