[LINUX:4550] Re: Linux ile ISP lik nasil yapilir.

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 22 Mar 1999 00:49:07 +0200 (EET)

Date: Mon, 22 Mar 1999 00:49:07 +0200 (EET)
From: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4550] Re: Linux ile ISP lik nasil yapilir.

On Sun, 21 Mar 1999, Serkan AKCIN wrote:

> Iyi gunler,
>
> Linux'a bagli bir port cogullayiciya 8 adet modem bagladim.
> Ve tanittim.
>
> /dev/ttya11 .. /dev/ttya18
> arasinda terminal bagladigimda login olabiliyorum.
>
> Simdi ben bu dummy terminaller yerine birar "dial in" modem baglamayi
> dusunuyorum. Fakat bu biraz ISP lik isine giriyor.
> Bu konuda da NT (Remote Access Admin) disinda tecrubem yok.
>
> Acaba bu modemlerin numarasini ceviren kisiyi nasil bir scriptle
> konusturup, nasil kendi networkumle konusturabilirim.
>
> Kisaca bu konu hakkinda bir HOWTO tavsiye edebilen ya da bir yol
> [...]
Selamlar..
Sanirim bu konu ile ilgili Tanju Aktug arkadasimiz guzel bir
dokuman hazirlamis..
Bu dokumani:
http://www.linux.org.tr/belgeler/ppp-server/index.html
icerisinde bulabilirsiniz..
Bu arada edindiginiz tecrubeleri mumkunse yukarda bahsi gecen belgeye
ekleyip yollarmisiniz?(port cogalticiyla ilgili)
iyi calismalar dilegiyle..
dS