[LINUX:4547] Linux ile ISP lik nasil yapilir.

Serkan AKCIN (serkan@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Sun, 21 Mar 1999 22:41:36 +0200 (EET)

Date: Sun, 21 Mar 1999 22:41:36 +0200 (EET)
From: Serkan AKCIN <serkan@eniac.cc.selcuk.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4547] Linux ile ISP lik nasil yapilir.

Iyi gunler,

Linux'a bagli bir port cogullayiciya 8 adet modem bagladim.
Ve tanittim.

/dev/ttya11 .. /dev/ttya18
arasinda terminal bagladigimda login olabiliyorum.

Simdi ben bu dummy terminaller yerine birar "dial in" modem baglamayi
dusunuyorum. Fakat bu biraz ISP lik isine giriyor.
Bu konuda da NT (Remote Access Admin) disinda tecrubem yok.

Acaba bu modemlerin numarasini ceviren kisiyi nasil bir scriptle
konusturup, nasil kendi networkumle konusturabilirim.

Kisaca bu konu hakkinda bir HOWTO tavsiye edebilen ya da bir yol
gosterebililecek var mi?

HOWTO lardan sanirim Access-HOWTO nun bu konuyla ilgisi yok.

Sistem ozellikleri : Slackware 3.6 & Kernel 2.0.36