[LINUX:4544] glibc2.1

imrana (imrana@doruk.com.tr)
Sun, 21 Mar 1999 20:41:51 +0200 (EET)

Date: Sun, 21 Mar 1999 20:41:51 +0200 (EET)
From: imrana <imrana@doruk.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4544] glibc2.1

Merhaba,

Bir makinada glibc2.1 e gecis yaptiktan sonra Netscape4.5 calismaz oldu.
(glibc2.1 e oyle is olsun diye gecmediydim. Bagzi programlar istiyo diye
yaptik.)

XConsole a bakiyom:

modprobe: Cannot load module binfmt-0

yaziyo Netscape e tiklayinca.
Kernelde modul Java destegi var ve muhtemelen Netscape yuklenirken Java
modulunu yuklemeye calisiyor. (binfmt_java.o)
Galiba binfmt-0 da ondan once yuklenmesi gereken bi modul.
Ama boyle bir modul yok ortada.

Tekrar kernel ve modulleri derliim bari dedim.
Bu seferde yeni gcc 2.91.filan kullanmak zorunda kaldik.
Ama o da 2.0.36 kernel kodlarina once patch uygula, vs dedi.
Orada kaldik.

Allahin neydi gunahim. :)

isin garibi ayni-ama-ayni konf a sahip bir baska bir makinada Netscape tikir
tikir calisiyor.

Hirrr...........Imran