[LINUX:4542] Re: Installation ( Urgent! )

imrana (imrana@doruk.com.tr)
Sun, 21 Mar 1999 14:10:23 +0200 (EET)

Date: Sun, 21 Mar 1999 14:10:23 +0200 (EET)
From: imrana <imrana@doruk.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4542] Re: Installation ( Urgent! )

>Arada sirada dergiler veriyordu bu tur CD'ler, bir arayin-tarayin.....

Elimde
inet-tr 97 de dagitilan Slackware 3.4 ve baska bir suru sey iceren bir CD ile
bir Turkuaz 1.0.3 CD si var.

isteyene bedavaya posta ucreti aliciya ait olacak sekilde gonderebilirim.

Gerci ilkini vermekle iyilikmi ediyorum kotulukmu ediyorum bilemiyorum ama
yinede hic yoktan iyidir. :)

isteyenler posta gonderebilirler.

Ayrica Debian ini merak ediyorsaniz 150MB civarinda bir ozet dagitim
hazirladim. Hepsini almaniz sart degil. ilk olarak 10MB civarinda bir kismi

http://ielab10.ef.boun.edu.tr/home/ftp/pub/debian/install/
veya ftp://ielab10.ef.boun.edu.tr/pub/debian/install/

dizinlerinden alin. Kurun.
Sonra dselect (debian paket yoneticisi) i kullanmayi ogrenin.

Sonra istedikleniz diger paketleri /debs/

dizini altindan alip alip kurabilirsiniz.
Eger aldiginiz paketin ihtiyac duydugu baska paketlerde varsa dselect size
acik acik soyler. Sonra onlarda alirsinizin.
Dusuk bant genisline sahipseniz bu iyi bir alternatif.

Yada bant genisliginiz iyiyse bir seferde 150 MB yi alin.

Bunlarda sizi kesmezse ftp://ftp.debian.org var.
Ayni mantikla oradanda almaya devam edersiniz.

Bu hafta nfs olarakda aciyorum. isterseniz hicbisi download etmeden nfs ten
kurulum yapin.

Kolay gelsin...........Imran

Not:

http://ielab10.ef.boun.edu.tr/doc/HTML/

adresine yeni dokumantasyonlar eklendi.
Ayrica tarama mekanizmasi duzeltildi. (glimpse calisiyor arkada.)
Ayrica tarama sadece sayfada doclar uzerinden degil tum FAQ lar, HTML doclar
ve /usr/doc/ altindakiler uzerinde yapiliyor.

Mesela "Linux" anahtar kelimesi ile baslayabilirsiniz.

Bu arada makina tek islemci PII300 ve IDE disk oldugu icin biraz (cok diil)
bekleyebilirsiniz. Kizmayin. :)