[LINUX:4537] VMware install prb

engin.t@usa.net
Sun, 21 Mar 1999 12:19:44 +0200 (EET)

Date: Sun, 21 Mar 1999 12:19:44 +0200 (EET)
From: engin.t@usa.net
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4537] VMware install prb

Slackware 3,4 PII 233 64 sdr Makinada vmware icin yaptiklarim;
/root/vmtar/vmware.tar vmtar isimli bir dir actim .
"tar zxf vmware.tar.gz" komutu ile zipi actim
"su" root a geri donup komutu
yazdim.
"./install.pl" komutu ile yuklemeyi
sorunsuz tamamladim.
/root/vmware/licence isimli bir directory acip gelen
maildeki
sifreyi bu dir e kopyaladim.
root da vmware calistirmayi denedim ama basaramadim.
/usr/local/bin/ icindede vmware komutunu denedim ama calismadi.
sanirim bir seyi yanlis yaptim ama bulamadim . 5 saat ugrastim ve pes
ettim galiba.
Vm kuran ve calistiranlardan ip ucu rica ediyorum
yeni bir slogan buldum ; sabir saygi sevgi ve linux

Engin Teksen