[LINUX:4504] print manager..

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Fri, 19 Mar 1999 15:50:29 +0200 (EET)

Date: Fri, 19 Mar 1999 15:50:29 +0200 (EET)
From: Serdar Gurcan <serdar@curie.chem.metu.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4504] print manager..

arkadaslar, bir network printeri uzerinde, kisilerin kac sayfa bastiklari,
nereden baglandiklari vs gibi bilgileri tutan bir program buldum, aslinda
henuz denemedim, ama pazartesi muhakkak bununla ilgili deneyimlerimi
anlatirim..

programin adi HP jetadmin, adindan da tahmin edebileceginiz gibi, HP den
cektim.. bu programla, bir IPden print gonderen adamlarin, parasini
odemeden kacmalarini engelliyorsunuz, ay basinda toplayip sonra guclu
kuvvetli adamlarla paranizi tahsil ediyorsunuz :) yoksa bu amcamlar,
bolumumuzun, guzel ve citi piti sekreterine, "ben bu kadar sayfa
bastirmadim", "ayy valla unuttum", gibi laflar soyleyip, herseyi bize
yikiyorlar..

Keske Bolumun cayi icinde bir program ciksa:)
sevgiler!

))
(( ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211
_)) METU A&Sc Fac. Chemistry Dep
/ \
/ // serdar@curie.chem.metu.edu.tr
/\/\ _\\ gurcan@rorqual.cc.metu.edu.tr