[LINUX:4499] Re: PPP (modem) problemi

kiziltan@iname.com
Fri, 19 Mar 1999 13:59:40 +0200 (EET)

Date: Fri, 19 Mar 1999 13:59:40 +0200 (EET)
From: kiziltan@iname.com
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4499] Re: PPP (modem) problemi

Selamlar

Ayni marka modemi yaklasik 1 senedir Linux ortaminda kullaniyorum. Herhangi bir sorunla karsilasmadim. Oldukca saglikli calisiyor. (Slackware,Kernel 2.0.34).

internet'e baglanirken "pppsetup" programini kullaniyorum. Baglantiyi saglamak icin gerekli yapilandirmayi 5-6 adimda bitirebilmenize olanak sagliyor. Bunlari tamamladiktan sonra "ppp-go" komutunu kullanarak internet'e baglanabilirsiniz.(pppd 2.3)

Hoscakalin

Merhaba arkadaslar,

linux uzerinden internet'e baglanmayi denedim fakat basarili olamadim.
Kullandigim sistem: Turkuaz 1.0.3, Kernel 2.0.36.
166 MMX islemci ve 32Mb RAM

XISP ile denedim fakat chat returned error 3 gibi bir mesaj aldim Bu
timeout errormus.

minicom ve seyon ile baglanmayi denedim.
Modem icin 115200 ayar yaptim fakat yinede cok yavas. Aramayi yaklasik
10-12 saniye sonra yapiyor ve connect'i de 50 sn scivarlarinda alabiliyor.
CONNECT alsam da user verification icin username: ve passwd: cok gec
ve yavas geliyor. Bu arada ISP timeout ile baglantiyi kesiyor.

Win 95 uzerinden denedigimde terminalden user verification icin username
ve passwd sorgulari connect'ten hemen sonra geliyor.

Modemim DATRON 33600 (Rockwell chipset)
Modem'le ilgili muthis bir yavaslik var gibi gozukuyor. Neden olabilir?
Bir fikri olan var mi acaba?

Simdiden tesekkurler

Ibrahim