[LINUX:4478] Debian

imrana (imrana@doruk.com.tr)
Thu, 18 Mar 1999 23:03:37 +0200 (EET)

Date: Thu, 18 Mar 1999 23:03:37 +0200 (EET)
From: imrana <imrana@doruk.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4478] Debian

Merhaba,

Coktan beri Debian Linux ile flortum devam etmekte. Ancak cok genis olmasi
dolayisi ile dagitim icinde kaybolmak cok kolay. Dolayisi ile kendi capimda
asil isi Intranet yonetmek OLMAYAN bir Intranet yoneticisine yetecek kadar
Debian bazli ozet bir dagitim hazirladim. Hepsi 150 MB kadar tutuyor.

ftp://ielab10.ef.boun.edu.tr/pub/debian/
http://ielab10.ef.boun.edu.tr/home/ftp/pub/debian/

adreslerinden erisilebilir durumda.

Cok profesyonel olmamak kaydi ile tum network islerini gorecek paketler,
X, Gnome (baz paketler), biraz eglence, bol dokumantasyon vs vs var.
Baska neler oldugunu /debs/ altindaki kendime has dosya hiyerarsisinden daha
iyi gorebilirsiniz.

Ayrica Debian in dokumantasyon sistemi hakkinda bilgi edinmek isteyenler

http://ielab10.ef.boun.edu.tr/dwww/
http://ielab10.ef.boun.edu.tr/doc/HTML/

adreslerine bir goz atsinlar. Bu sayfalardan ozellikle ikincisinden simdiye
kadar debian kullanmamis olanlarin etkileneceginizi dusunuyorum. Eger yarin
ogleden sonra (Cuma gunu) bakarsaniz dokumantasyon kismi daha da renklenecek.
(Olanlardan cok daha fazla dokumantasyon geliyor.)

Saygilar.............Imran

Not:
1- Bunlarin hazirlanmasinda fazla bir payim yok. Bunlar sadece Debian da
standart olanlar. Ben sadece paketleri sectim.
2- Paket hiyerarsilerine baktiginizda her seferinde kucuk degisik
gorebilirsiniz. Her zaman "calisma" oldugunu hatirlatmak isterim. :)