[LINUX:4451] Re: rm

Sezai YILMAZ (bbm754@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 18 Mar 1999 09:38:04 +0200 (EET)

Date: Thu, 18 Mar 1999 09:38:04 +0200 (EET)
From: Sezai YILMAZ <bbm754@eti.cc.hun.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4451] Re: rm

On Thu, 18 Mar 1999, Burak Demircan wrote:

> selam,
> rm komutu ile bir dosyayi silmek istediginizde
> hicbir hata vermemesine ragmen dosya neden silinmez?
> root olarak bile silemedim, dosyanin haklarini 777 bile yaptim olmadi.
> dizindeki diger dosyalarin durumu da ayni
> saygilar

dosya dediginiz sey /proc/ dizini altindakilerden biri ise zaten
silemezsiniz, cunku fiziksel dosya degil. Yok eger diger dizinlerden
birinden silmeye kalkistiysaniz ve size onay icin soru sordugunda cevap
olarak yes anlamina gelen y dediyseniz, bir de bu arada Linux Turkce icin
ayarlandi ise yine silemezsiniz. Bu durumda silmek icin evet anlamina
gelen e yazmalisiniz.

iyi calismalar

Sezai YILMAZ
Kullanici Destek Grubu,