[LINUX:4449] Re: bizim dns

imrana (imrana@doruk.com.tr)
Thu, 18 Mar 1999 09:26:36 +0200 (EET)

Date: Thu, 18 Mar 1999 09:26:36 +0200 (EET)
From: imrana <imrana@doruk.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4449] Re: bizim dns

Ayri yer acmaktansa olanlara yardimci olmak daha mantiki olabilir.
www.linux.org.tr de yapilacak seyler cok.
Ne yazikki ben yardimci olamiyorum.
Sizim gibi heyecanli (ama heyecani cabuk gecmeyen) kisilerin yapmak
istedikleri makul seylere engel olacak kimse yok.
Sorumlu arkadaslar "Keske daha fazla is yapan olsa." derler hep.
Yana yakila gonullu ararlar.

Biz ise burada laf yapmaktan daha ileri gitmeyiz cogunlukla.

Eger siz daha ileri giderseniz ne mutlu.

Imran