[LINUX:4436] Re: Apache & SSL

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Wed, 17 Mar 1999 16:11:08 +0200 (EET)

Date: Wed, 17 Mar 1999 16:11:08 +0200 (EET)
From: Ozan Ozkara <ozan@lords.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4436] Re: Apache & SSL

engelshall in sitedan mod_ssl ile her turlu bilgiye ve how-to suna
ulasabilirsin adresi:
cok guzel aciklamis adam yaw.... mod_ssl apache nin source nin icine patch
edliyor sonra apache yi compile ediyosun
ssl icin port no:443 komut ise apachectl startssl
http://www.engelschall.com/sw/mod_ssl/example