[LINUX:4402] Re: Ynt: Re: front page extension

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Tue, 16 Mar 1999 17:43:13 +0200 (EET)

Date: Tue, 16 Mar 1999 17:43:13 +0200 (EET)
From: Ozan Ozkara <ozan@lords.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4402] Re: Ynt: Re: front page extension

ya bir suru sayfa daha dogrusu buyuk bir internet site yaptim biindigi front
page uzerinde html dosya mantigi yok yani dosyalar file olarak bir sekilde
bir server calistiriyo ve devopment i oonun uzerinde yapiyosunuz ve publish
etmeye calistigimda front page server extension larinin bulunmadigini
soyluyor bunun icin....