[LINUX:4372] Re: MODEM tanitma++++KOMUT

mehmetkz (mehmetkz@atlas.net.tr)
Mon, 15 Mar 1999 20:47:48 +0200 (EET)

Date: Mon, 15 Mar 1999 20:47:48 +0200 (EET)
From: "mehmetkz" <mehmetkz@atlas.net.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4372] Re: MODEM tanitma++++KOMUT

Oncelikle merhaba ,

linux konusunda turkce dokuman (kara ekran için) www.linux.org.tr/belgeler
altinda birkaç tane kitap var pdf formatinda
Görkem Çetin'in kitabi da var bu kitabi ben indirdin, yazicidan çiktisini
aldim ve onu kullaniyorumi, faideli bir eser.

Modemin bir winmodem ise gerçek bir modem degildir, bunu bende duydum, bu
listede daha evvel okuduklarima göre sadece windowzda çalisiyorlarmis bu
aletler.

Linuxda Xwindow altinda file manager var. Ayrica madem yenisin belki
bilmiyorsundur console'de (kara ekran) "mc" monutunu gir (tirnaklar
olmayacak. ) karsinda birde bakmissinki norton commanderin tipkisinin
aynisi, buda bir baslangic hadi kolay gelsin.

bende yeni sayilirim elimden gelende simdilik bu kadar.
sevgi, saygi, linux
memory