[LINUX:4367] agp ekran kartali

kadir leblebici (kadirleb@kuponline.com)
Mon, 15 Mar 1999 20:18:02 +0200 (EET)

Date: Mon, 15 Mar 1999 20:18:02 +0200 (EET)
From: "kadir leblebici" <kadirleb@kuponline.com>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4367] agp ekran kartali

------=_NextPart_000_0016_01BE6F18.8068C280

Merhabalar=20
Isyerindeki bilgisayarima turkuaz 1.03 kurdum. Kurulum sirasinda ekran =
karti tipini sordu bende ati rage II c yi sectim ve kurdum. Ama kurulum =
bitip bilgisayari actim ve bir turlu Xwindow u calistiramadim. Yani =
ekran kartim agp oldugu icin bir turlu calismadi acaba ne yapmam =
gerekir. Ekran kartinin modeli=20
Ati 3D Rage II C=20
Yardimlariniz icin tesekkurler

------=_NextPart_000_0016_01BE6F18.8068C280

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Merhabalar
Isyerindeki bilgisayarima turkuaz 1.03 = kurdum.=20 Kurulum sirasinda ekran karti tipini sordu bende ati rage II c yi sectim = ve=20 kurdum. Ama kurulum bitip bilgisayari actim ve bir turlu Xwindow u=20 calistiramadim. Yani ekran kartim agp oldugu icin bir turlu calismadi = acaba ne=20 yapmam gerekir. Ekran kartinin modeli
Ati 3D Rage II C
Yardimlariniz icin=20 tesekkurler
------=_NextPart_000_0016_01BE6F18.8068C280-- Listeden cikmak icin: unsub linux mesajini listeci@bilkent.edu.tr'a gonderiniz. Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/