[LINUX:4340] Re: HDD ve RAM Eklemek...

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Mon, 15 Mar 1999 13:12:01 +0200 (EET)

Date: Mon, 15 Mar 1999 13:12:01 +0200 (EET)
From: Egemen Ergel <egemen.ergel@teklan.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4340] Re: HDD ve RAM Eklemek...

Volkan Evrin wrote:
> Fiziksel olarak taktim ve mkfs.ext2 /dev/hdb dedim.
> (HDD jumper ayarini, slave moda getirdim)
> Ancak bana
> /dev/hdb is entire device, nor just one partition!
> Proceed anyway? (y/n).

bunun anlami su taktiginiz device i partition a bolmemissiniz. boylece
devam etmek istiyormusunuz diye soruyor.
normalde saglikli calisan disklerle boylede devam edebilirsiniz.

yada
fdisk /dev/hdb
der ve hdb icin partitionlari yaratir sonra
mkfs /dev/hdbx (x partition sayisini gosteriyor tabiki sadece 1
partition yaparsaniz hdb1 olacak yada birden cok yapmissaniz hdb1 hdb2
seklinde olacak disk bolumleriniz)
seklinde file system yaratirsiniz.

digerini de denedigimde bende bir sorun cikmamisti. diskinizin bad
sector suz ve saglikli calisan bir alet oldugundan eminmisiniz?

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd

 Listeden  cikmak icin:
 	 unsub  linux
 mesajini  listeci@bilkent.edu.tr'a  gonderiniz.
  Liste arsivinin adresi:  http://listweb.bilkent.edu.tr/