[LINUX:4336] Linux yukleme

Abdullah Baykal (baykal@dicle.edu.tr)
Mon, 15 Mar 1999 12:04:49 +0200 (EET)

Date: Mon, 15 Mar 1999 12:04:49 +0200 (EET)
From: Abdullah Baykal <baykal@dicle.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4336] Linux yukleme

Selamlar,
yeni aldigimiz IBM Netfinity 5000 , Pentium II 450mhz cift islemci,
256mb bellek , 9.1gb HD ve 2 adet adaptec aic-7895 scsi kontrol karti
bulunan makinaya linux yuklemek istiyorum,once elimdeki ODTU nun dagitigi
(slackware 2.0.30) cd sini kullandim fakat boot diski olusturdugum
aha2x4x.s scsi leri tanimadi.Bu nedenle ftp.linux.org.tr den
(slackware 3.6.0, kernel 2.0.35) indirdim.bu dosyalari bir cd ye
kopyaladim.Bunla olusturdugum boot disk scsi leri tanidi fakat programlari
yuklemeye baslarken cd deki /slakware dizini altindaki a1,a2,......
dizinlerini bulamadigini soyledi ne denedimse olmadi (yeni cd olusturmak
dahil), ustelik makina cd surucusunu taniyor, root olarak makinaya
girdikten sonra mount -t iso9660 /dev/hda /cdrom dedigimde cd mount
oluyor,cd den yukleme olmayinca diskte bir fat bolumu olusturup
slackware dizinini oraya kopyaladim yuklemeyi disk bolumunden sectim
yukelme basladiktan sonra makina takilip kaldi. daha once bu tip
makinalara linux yuklemis olanlar buna benzer problemlerle karsilastimi ve
bu problemleri nasil giderebilirim/yardim/
disk, ch B SCSI ID 0 bagli.

Abdullah BAYKAL
Dicle Universitesi
DIYARBAKIR