[LINUX:4315] Re: SWAP

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Sun, 14 Mar 1999 17:00:32 +0200 (EET)

onu ben dedim ve bunu bir linux kitabindan okudum tavsiye edilen
configurasyonda ram miktarinin 2 kati kadar diye bir formul var .. bu senin
sorunu cozermi bilmiyorum ama ben bugune kadar hep oyle kullandim senin
sorununu cozmek icin daha fazla bilgiye ihtiyac var swap alnini arttırmak
yerine bir tane daha 128 mb swap alani ac toplami 256 olur cunku partition
expand diye bir kavram var mi bilmiyorum eger raid-5
kullanmiyorsan???(partition mantiginda bunu yapmak bana zor geliyor yani
kullanilan partition u upgrade etmek) onun yerine fdisk ile yeni bir 128 m
lik partition ac ve onu formatla
linux swap pin partition code u 82 daha sonra mesela slackware kullaniyosan
set programinin icinden durumu halledebilrisin ben aklima bu geldi
ilgilenen herkeze tesekkurler