[LINUX:4276] Re: mime type

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Sat, 13 Mar 1999 05:07:35 +0200 (EET)

Sorunumu tam olarak anlatmayip sadece tahmini bir cozum yolu
dogrultusunda soru sorarak belki de hata ettim. Sorunum $u. KDE'de bir
executable'in uzerine tiklayinca eskiden calisiyordu simdi ise dokuman
olarak aciliyor, ve x-executable.kdelnk ile ilgili KDE acilirken hata
veriyor. Mime typle'lariyla oynarken sanirim yanlislikla
x-executable.kdelnk'i sildim.