[LINUX:4220] Re: Yardim lutfen

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Thu, 11 Mar 1999 07:06:01 +0200 (EET)

On Thu, 11 Mar 1999, Rahmi Uyar wrote:

> Arkadaslar 3. defa mesaj atiyorum ve yardim alamiyorum.slackware3.5
> ta yeni bir kernel 2.2.0 derlemek istiyorum.Kernel how-to ve modul
> how-to'lari defalarca okudum kernel'i derliyorum fakat modullerle ilgili
> sorunlar cikiyor(boot sirasinda unresolved symbols diye mesajlar)Simdi

Cekirdegi guncellemeden once yapmaniz gereken birkac o"n islem var.
modutils basta olmak uzere onemli onemsiz 10 kadar paketi guncellemeniz
gerekiyor. Yaptiniz mi? modutils guncellemeden olmaz.

Bunlarin hepsi www.redhat.com adresinde anlatiliyr.

> neler yaptigimi anltayim.Kerneli sorunsuz bir sekilde derliyorum(make
> xconfig, make dep,make clean,make zImage daha sonra
> cp zImage /vmlinuz .lilo daha sonra make modules , make modules_install
> diyorum.Ve lılo komutunu verdikten sonra boot ediyorum.modullerle ilgili
> baska ne gibi ayarlar yapmam gerekiyor.Lutfen arkadaslar yardima
> gercekten ihtiyacim var.Bir aydir bu isle ugrasiyorum, ve bir ilerleme
> saglayamadim.Ya burda kendiniz calip kendiniz mi oynuyorsunuz?

Biz caliyoruz, oynayan nasilsa ortaya cikiyor. :-) Bu konu hakkinda benim
listeye kimbilir kacinci yazisim .. ;-)

Iyi calismalar
Gorkem