[LINUX:4199] Re:

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Wed, 10 Mar 1999 20:50:39 +0200 (EET)

Selamlar,

X ortami icin 'Xlockmore' diye bir program var sanirim Redhat ile birlikte
geliyordur zaten.Console icin ise 'VirtualLock' gibi bir program
vardi.Search enginelerde tararsaniz sanirim bulursunuz.Hatta abartip
altavistaya soru bile sorabilirsini :)

How can i lock my Linux screen ?

:))

A.Gurcan Ozturk