[LINUX:4190] Re:

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Wed, 10 Mar 1999 18:31:13 +0200 (EET)

birkac yolu var nohut kullanirsiniz screen kullanirsiniz..
kolay yollardan biri tcsh kullanarak nohupla yapomaktir
# da iken
# tcsh yazarsaniz
tc shell kullanmaya baslarsiniz

daha sonra verdiginiz komutlarin ardina & koyarak onlarin background
da calismalarini saglayabilirsiniz

Burcin Ozer wrote:

> windows nt lerdeki lock workstation olayinin bir benzeri linux de varmi?
>
> yapmak istedigim bizim pc lab inda akontuma girip bir yere ftp cekip
> ordan 100 mb lik dosyayi indirmek
>
> burdaki pc lerde os NT 4.0 ,ftp yi baslatiyorsunuz ve lock nt deyip
> isinize gidiyorsunuz bi kac saat sonra harddiske indirmis oluyorsunuz
>
> bunun kotu yani burdaki pc leri bir cok ogrenci kullaniyor ve benim
> onlarin odevinden ali koyma hakkim da yok
> onun icin linux de akontuma girip ftp yi baslatip sonrada su lock olayi
> gibi ama bilgisayari kilitlemeden arka planda calisacak sekilde bisiler
> [...]

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121