[LINUX:4188] Re: LINUX neden standard degil?

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Wed, 10 Mar 1999 17:57:17 +0200 (EET)

On Wed, 10 Mar 1999, Huseyin KOYUN wrote:

> Arkadaslar LINUX'da neden bir standard yok?
> DEVRIM SERAL sunu soyluyor:

Linux dediginiz zaman bir standard i belirtiyorsunuz zaten...
Slackware, RedHat, Suse, Debian etc.. dediginiz zaman ise dagitimlardan
sozediyorsunuz demektir.
Bu dagitimlar buyuk oranda ayni veya birbirine cok yakin...

> Ben RedHat 5.1 kullaniyorum, bakiyorum /etc altinda login.access diye bir
> dosya yok. Bu onemli bir konu degil mi?
> Ya da soyle bir calisma yapilabilir: RedHat, Slakware ve SuSe'de (Varsa
> diger linux turlerinde) hangi dosyalar denk. Yani Slakware'de
> /etc/login.access 'in RedHat'deki karsiligi login.defs (atiyorum) falan
> gibi... Boyle bir tablo falan olustursak faydali olabilir. Ya da ileri de
> bir standard saglanacak mi acaba?

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 !!!