[LINUX:4182] Re:

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 10 Mar 1999 13:35:43 +0200 (EET)

On Tue, 9 Mar 1999, Burcin Ozer wrote:

> Ben root olarak bir program yazdim diyelii
> programi her user in akontuna koydum diyelim
> program her userin baglandigi yeri kontrol ediyor ve eger ana makineden
> girmisse bir mesaj yayinlayarak logout yapiyor user i
>
> boyle bir sey mumkunmu?

Tabii ki mUmkUn de kulaGI tersten gOstermek olur biraz. Ana makine
dediGiniz nedir makinenin console mu?
Slackware iCin /etc/login.access RedHat iCin ise /etc/security/access.conf
dosyasInIn iCine

-:ALL EXCEPT burcin:tty1 tty2 tty3 tty4 tty5 tty6

yazarsanIz sorunu halletmiS olursunuz. YalnIz redhat ta "/etc/pam.d/login"
dosyasInda deGiSiklik gerekebilir bilemiyorum denemek lazIm.