[LINUX:4158] Re: Terminal Server boot method and program

Ozan Ozkara (ozan@lords.com)
Tue, 9 Mar 1999 14:27:30 +0200 (EET)

ya olayi neden bu kadar buyuttunuz ki gunay'in dedigi gibi amac paylasmak
zaten benim sorum yapilip yapilmiyacagi uzerineydi.......
nasil yapilacagini sormak isteseydim sorardim zaten.....
ozgur kendisini tanidigim gordugum bir arkadasimdir lutfen bu tur yanlisliklar
yapmiyalim bir birimize............

herkeze selamlar