[LINUX:4150] Re: PCI ve Mount

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 8 Mar 1999 18:13:02 +0200 (EET)

On Mon, 8 Mar 1999, Red Hat Linux User wrote:

> Merhabalar
Selamlar..

> Bir makinaya Turkuaz yukledim.Modem PCI oldugu icin tanitamadim ne
> yazikki.Listede bu sorunla karsilasmis arkadaslar var sanirim. Aceba bir
> cozum buldular mi? Veya cozumu bilen bir arkadas yardimci olabilir mi?

PCI Modemler Win modem diye tabir edilen modem sinifina girdiklerinden
Linux'ta calismamaktadirlar..
Dikkate etmisseniz kutulari uzerinde min Pentium 166 MMX vsvs..
gibi seyler yaziyor.. Bu tur modemler CPU gucunu kullanarak bazi islemler
yaptiklarindan ve ozel yazilim gerektirdiklerinden(windows icin)
DOS veya Linux gibi OS'larda calismamaktadirlar..
Cozum... Modemi satin external modem alin!!!(Dikkat edin Dos support
olsun)
iyi calismalar

dS