[LINUX:4028] Re: printer

Mustafa BASER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Wed, 3 Mar 1999 11:40:00 +0200 (EET)

Merhaba,

RedHat Kullandigina gore isin cok kolay. Samba'ya ait tum paketleri kur.
Daha sonra root olarak X calistir. Konsolo cik ve printtool yaz. Karsina
cikan pencereden ayarlama yapman cok kolay olacak.

Add Printer --> SMB printer.

Veee son olarak sana sorulan sorulari dogru olarak cevapla (username
passw, printer, computer, IP gibi)

Tabiiki bu isi yapabilmek icin NT ve Linux'ta TCP/IP yuklu olmak
durumunda. Linux'ta lpd yi kurmussundur herhalde.

Kolay gelsin.