[LINUX:4005] Re: X11AMP

Umut Gökbayrak (santana@turk.net)
Tue, 2 Mar 1999 14:27:45 +0200 (EET)

Selamlar
Ayni sey 16 bit ses karti ile benim de basima gelmisti.
Nedenini cok ugrasmama ragmen cozememistim. Fakat
su anda dinleyebiliyorum. Nasil mi dersiniz... Kusura bakmayin
ama temiz bir format fdisk operasyonundan sonra sorun cikmadi...
:( Biliyorum cok sacma bir yontem ama sorunun ses kartinizda
, yani donanimsal olmadigini bilmeniz icin faydali olabilir
diye dusundugumden cevap yaziyorum.

Saygilarimla
Umut Gokbayrak
http://trlinux.ecorp.net