[LINUX:3940] RE: SuSe

Tuncel Mutlu (TMU@link.com.tr)
Fri, 26 Feb 1999 19:48:21 +0200 (EET)

SuSe de yanilmiyorsam hersey secerseniz 3 kusur GB oluyor ona gore
partition hazırlayin. Eger bu kadar yeriniz yoksa en iyisi secerken
sagdaki pencereden bos yerin miktarini izleyin (sectiklerinize gore). Bu
rakam 0 in altinda dusmemesi gerekiyor hatta en az 100-200 MB bos
birakmanizda fayda var.

Tuncel Mutlu