[LINUX:3936] Re: partition

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 26 Feb 1999 18:15:43 +0200 (EET)

On Fri, 26 Feb 1999, Tanju Aktug wrote:

> Devrim Hocam,
>
> Bildigim kadari ile linux'un degil, BIOS'un bazi dertleri nedeni ile
> dual boot kurulum için, LOADLIN kullanmamak icin, ilk 500 kusur MB
> içinde linux partition'i olmasi gerekiyor. Acaba slacware ile Redhat
> arasinda bu yonde bir fark mi var...
>
> Selamlar...

Himm O kadar da Onemli degil BIOS Ozellikleri..
Neden derseniz lilo parametreleri ile onlarida asabilirsiniz..
Ornegin benim kullandigim lilo parametreleri ethernet (4 ayri ethernet)
ve RAM icindi .. BIOS 64 uzerindeki RAM'i goremiyordu ve hep bunlari lilo
ile hallettim ..
Olsa olsa boyle bir sorun 386 gibi makinalarda olanbilir..
Ama kimse 386 makinaya 4 GB disk takmaya kalkmaz..:)
iyi calismalar..
dS