[LINUX:3855] Re: Cekirdek Derleme ve Moduller

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 24 Feb 1999 19:34:28 +0200 (EET)

On Wed, 24 Feb 1999, Oguz OKTAR wrote:

> Henuz yardim eden olmadi bu nedenle sorumu tekrar yoneltecegim
>
> Yeni bir linux kullanicisiyim. (Turkuaz 1.0.3 kernel 2.0.32)
>
> Okudugum cesitli belgelere dayanarak cekirdek derlerken su komutlari
> kullaniyorum;
>
> make dep
> make clean
> make modules
> make modules_install (modul kullandigim zaman)

Bu komutu verdiGinizde derlediGiniz modulleri "/lib/modules/`uname -r`"
directory sine kopyalamIS olursunuz. Ama redhat ve Turkuaz modulleri
"/lib/modules/preferred" diye bi directory iCinde aralar.
"ln -sf /lib/modules/`uname -r` /lib/modules/preferred"
derseniz sorununuz COzUlmesi lazIm.