[LINUX:3850] Re: slackware or red hat

Mete Ayhan (mete@onyx.msis.metu.edu.tr)
Wed, 24 Feb 1999 18:36:09 +0200 (EET)

Ben ftp lerde olmadigini iddia etmiyorum ...
eger istiyorsaniz bende size bir suru adres verebilirim ..
sizden daha fazla bilgiye sahip oldugumu iddia edebilirim ..
fakat ben linux i eve kurmak istiyorum ve internetten indirmeye kalkarsam
sanirim bayaaa bayaa bir beklemek zorunda kalicagim ..
bu yuzden cd istiyorumm ...