[LINUX:3835] Re: slackware or red hat

Onur T. Okyay (onurokyay@superonline.com)
Wed, 24 Feb 1999 15:02:35 +0200 (EET)

Iyi gunler sayin Ayhan,

ben gecen hafta internetten Slackware'in son surumu olan 3.6 yi aldim.
Sanirim bu surum henuz Turkiyede'ki Linux arsivlerinde yok. Eger
Istanbul'da oturuyorsaniz ve benimle temasa gecerseniz (kendi mail
adresimden) bu surumu size kopyalayabiliriz. Bu arada XFree'nin son surumu
olan 3.3.3.1 de var. Dilerseniz onuda kopyalayabiliriz. [ Ahh bir de su
3.3.3.1'i kurabilsem... :)) ]

Saygilarimla

Onur T. Okyay