[LINUX:3813] Re: YNT: remote boot +boot eprom

Mustafa BASER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Tue, 23 Feb 1999 15:18:40 +0200 (EET)

Merhaba,

Sordugunuz gibi linux tan DOS boot edip sonrada novell istemcisine
baglanmayi becerdim (sonunda), ama elimde tcp/ip bootrom olmadigi icin
demo diski (bu disket ethernette sanki tcp/ip bootrom varis gibi
davrandiyor) ile yaptim.

Yaptiklarim epeyce uzun. Butun islemleri ab-tek seminerlerinde anlatmak
iin yazacagim, yazdiktan sonra www.linux.org.tr adresinde bulmaniz mumkun
olacak.

Kolay gelsin.