[LINUX:3796] Re: SCSI Disk & 2.2.0 kernel

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Tue, 23 Feb 1999 08:55:23 +0200 (EET)

On Tue, 23 Feb 1999, Dogan Zorlu wrote:

> Bende de bttv driverlarimin bozulmasi (sistem kilitlenmesine neden oluyor)
> sonucunu olusturdu. Bende 2.0.34 e geri dondum. Simdi cok mutluyum.

Yalniz bizde soyle bir durum var, sistem artik diskleri gormuyor...
Diskleri gormeyince de dogal olarak herhangi bir sekilde sistemi
acamiyoruz. Zaten bi acabilsem hemen 2.0.36 ya donus ;(
biraz ayrinti isterseniz,
Makinanin uzerindeki ADAC Raid Adapter BIOS yuklendikten sonra:

1 Logical Drive found on the Host Adapter
1 Logical Drive Handled by BIOS

-
Dedikten sonra:

<<< Press <Ctrl><A> for SCSISelect Utility >>>

deyip takiliyor.
bu arada 4. Islemci nin aktif durumda oldugunu gorebiliyorum.

Sistemin Genel Setup'ina, ADAC adapter BIOS'a ve SCSISelect Utility'ye
baktim ancak dikkatimi ceken bir farklilik yoktu.

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 !!!