[LINUX:3702] Re: samba

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 18 Feb 1999 21:07:14 +0200 (EET)

On Thu, 18 Feb 1999, ahmet aksoy wrote:

> Merhaba,
> Slackware 3.5'te samba devrede. smbmount //ax200/c /mnt/axc komutu ile
> Win98 makinasInIn C sUrUcUsUne eriSebiliyorum. Ancak ls veya dir
> komutu ile aldIGIm dosya listesinde bazI dosyalar gOrUnmUyor. Bu
> gOrUnmeyen dosyalarI, tam ismini vererek kopyalayabiliyorum. "Hidden"
> tUrU bir davranIS mI var?

Bunu bilemiyorum..

> Win98 makinasI da linax isimli linux kutusunun varlIGIndan haberdar.
> "Network Neighborhood" ta bunu "Samba Server" olarak gOrebiliyorum.
> BaglantI kurmak istediGim (ikonu Cift tIkladIGIm) zaman benden
> \\LINAX\IPC$ resource'u iCin password istiyor. Gerek Win98, gerekse
> Linux'un tanIdIGI tUm passwordleri denedim. HiCbirini kabul etmiyor.
> Ne yapabilirim?
> Selamlar. Kolay gelsin.
> ax
> 199902181830

\\LINAX\IPC$ iCin password istemesi samba da "security = server"
demenizden kaynaklanIyor bUyUk ihtimal. 98 makineye Linux de olan bi
username'den login olur ve password'u de onun password'unu girerseniz o
password'u geCmiS olursunuz bUyUk ihtimal. Tabii ki 98 olduGu iCin bir de
"encrypt passwords = yes" demeniz gerekicek zannediyorum.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __