[LINUX:3701] Re: Ynt: Perl ve execute.

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 18 Feb 1999 19:49:34 +0200 (EET)

On Thu, 18 Feb 1999, derinkaya wrote:

> tamam sorunu cozdum
> `` arasina yazmak gerekiyormus.

`` arasIna alIp nasIl mail gOndericeksiniz pek anlamIS deGilim doGrusu. ``
arasIna genellikle shell de CalIStIrdIGInIz bir komutun CIktIsInI
deGiSkene atamak iCin kullanIlIr.

$directory = `pwd`;

gibi mesela. BulunduGunuz directory'i $directory deGiSkenine atar..
mail gOndermek iCin

$mailprog = "/sbin/sendmail ali@veli.com.tr";

open (mail, $mailprog);

print mail "Subject: Buraya bi subject\n\n";
print mail "Buraya da artIk mailin iCine neler yazIcaksanIz onlarI\n";
print mail "yazarsInIz\n";
close (mail);

Seklinde mail atabilirsiniz.

--- __ _