[LINUX:3691] Re: YNT: Re: YNT: remote boot +boot eprom

Mustafa BASER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Thu, 18 Feb 1999 16:23:36 +0200 (EET)

Iyi de novell den boot edilecekse linux'un ne fonksiyonu olacak. Eger
kasteddigin Linux uzerindeki mars_nwe novell emulator ise, bu serverin
remootboot destegi yok. Ancak Linux diskless-howto da yazilanlarda linux
imagei yerine novell dos client kopyalanir ise bu istemci ile mars_nwe ye
baglanti kurulur.

Iyi calismalar.