[LINUX:3688] Re: YNT: Re: YNT: remote boot +boot eprom

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@Rumeli.Net)
Thu, 18 Feb 1999 14:52:34 +0200 (EET)

Uysal Vasfi wrote:

> Peki o başka bir işletim sisteminin nerede kurulu olduğunu düşünüyorsun

File server'da tabii ki.. Novell bunu cok uzun sure yaptı... Hicbir sey
yapilamazsa, Linux'un Novell File server olarak kullanılmasıyla bu is
yapılabilir bence.. Ancak, ethernet kartı uzerındeki epromlara
Novell'den boot etmesini soylemek gerekiyor ;)... Novell network kuran
birilerinden, bu eprom yakıcısını bulabilirsinz...