[LINUX:3620] Re: redhat5.2 kurulumu

Mehmet Tekelioglu (mehmet@antnet.net.tr)
Sat, 13 Feb 1999 11:16:58 +0200 (EET)

Mustafa Karakaplan wrote:

> Redhat5.2 yi kurarken standart paketi kurmaniz gerekli.
> Herhangi bir paketin ust versiyonunu yerlestirirseniz
> kurulum sirasinda eskisini arayacagindan bulamayabilir.
> Bu nedenle redhat updatesleri baska bir dizindedir. Once
> RPMS altindakileri kurup daha sonra updates leri kurmaniz
> gerekli.

olayi tam anlatamadim galiba. sifirdan bir redhat5.2 kurmaya karaverdim.
ve gittim ftp.metu.edu.tr adresinden redhat ile ilgili i386 directorsini
komple indirdim. icerisimdeki images directorsindeki boot.img ile
kurulus amaci ile boot disketi olusturdum. disket ile boot ettim
fdiskimi gerekli ayarlamalarimi yaptim kurulus directorsini verdim
hersey normal.. tam kurmaya basladigisirada bir kac dosyayi okuyup
kuruyor ve ilk acamadigi paket olarak setup-1.9.1-X.noarch.rpm dosyasi
acilamadi diyor. halbuki setup-1.9.2-1.noarch.rpm dosyasi var diskte.
dosyalarda buyuk kucuk harf degisikligi, uzundosya kisa dosya ismi
sorunlari gibi sorunlar yok. cunku redhat'in kurulus dosyalari linux
partionli bir diskte. daha once de dedigim gibi olmayan bir dosyayi
kurmaya calisiyor. yanlizca bu dosya olsa hadi ismini degistir veya
baska biryerden bul kopyala kur diyecegim ama ilerleyen asamalarda da
bir takim dosyalarda benzer mesajlari veriyor. ve kurulum
tamamlanamiyor.
benim aklima bu boot.img dosyasi bir onceki versiyonun ki olamaz, ilk
gelen boot mesajinda Redhat5.2 ibaresi geciyor. nerede yanlis yapiyorum?

saygilar,

mehmet..