[LINUX:3404] Re:

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Fri, 29 Jan 1999 18:00:07 +0200 (EET)

Selamlar,
Orada istenen password root passwordu degil.Windows'tan hangi user ile
logon olmussaniz linuxta da o userin var olmasi gerekiyor.Yani linuxta
eger root accountuna samba ile ulasmak istiyorsaniz windowsa 'root' useri
ile logon olun.Sonra ag komsularindan linuxu sectiginizde cikacak password
kismina linuxtaki root passwordunu yazin.(Ancak bu bir guvenlik
acigi olusturabilir.Windowsun passwordleri -siz istemeseniz dahi- bir
yerlere kaydetme gibi huyu oldugunu bilirsiniz.En mantiklisi linuxta her
zaman kullandiginiz bir user ile ya da yeni olusturacaginiz alelade bir
user ile windowsa login olun ve linuxa baglanin.

Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr