[LINUX:3392] Re: 100MB 3COM ethernet karti

Bülent Bolat (Bulent.Bolat@yildiz.edu.tr)
Fri, 29 Jan 1999 11:29:40 +0200 (EET)

derinkaya wrote:

> Merhaba,
> 10/100MB 3Com marka(modelini bilmiyorum, kasayi actirmiyorlar ve
> kimsede chipsetini bilmiyor.) ethernet kartini linux'a(turkuaz)
> tanitamiyorum. modprobe 3c50x yazdigimda ise; turkcesi : "Bu 3COM'un yeni
> bir ethernet karti su anki suruculerle tanitilamiyor" gibi bir mesaj verdi.
> Yine scanpci -v yaparak kartin markasinin 3COM oldugunu buldum ancak burada
> modeli yazmiyor.

kart pnp ise(genelde oyledir) pnpdump ile vendor id' si gorulebilir. belki
buradan modelini ogrenebilirsin.pnpdump > file1
more file1
ve 3COM xxxx gibi biseyler olan satira bak
bulent bolat