[LINUX:3314] Re: KDE ve OPEN WITH...

Orkun Uslu (orkunuslu@usa.net)
Sun, 17 Jan 1999 05:41:04 +0200 (EET)

Sayfayı ben tasarlıyorum ve bu sitedeki insanlarında görüşlerini almak
istiyorum bu birincisi. İkincisi ise görüldüğü üzere bu URL küçük harfle
yer almaktadır. Eğer bu mail list için yasak ise bir daha maillerime bu
şekilde bir mesaj eklemem. Ama yasak olup olmadığı konusunda sizden cevap
bekliyorum, tabii moderatör iseniz. Bir de asıl sorunuma hala yanıt
alamadım. Biliyorsanız cevap bekliyorum.

MEŞGULİYETDEN DOLAYI ÖZÜR...