[LINUX:3259] Re: SLIP ilginizi bekliyor !

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Thu, 14 Jan 1999 09:58:04 +0200 (EET)

kernel 2.0.34 slackware
makine 8 MB RAM'li bir 486
RC45 ile sonlandirilmis bir UTP kablo ile DEC Server'a
baglaniyorum.Baglanti ttyS1 uzerinden yapilacak ve leased-line.
IP sanirim statik olacak.DEC Server'a terminalden baglanirken IP
olarak 193.140.168.44 gorunuyor.

- barI$ -

On Wed, 13 Jan 1999, Devrim SERAL wrote:
[ kestim ]
> Tam ethernetinkilere benziyor.. Yalniz siz bize tam olarak SLIP'le
> baGlantinizin nasil olacaGiniz belirtmediGiniz iCin simdilik size yardim
> edemeyecegim.. Cunku leased-line ile Dialup arasinda Cok farklilik var..
> Birinde static IP'ler diGerinde ise Dinamic IP'ler kullaniliyor..
[ ... ]
> SLIP ile leased-line yada Dialup la baGlanip baGlanmayacaginizi belirtin
> bizi yormayin..
ok. :)