[LINUX:3232] Re: SLIP ilginizi bekliyor !

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 13 Jan 1999 12:31:29 +0200 (EET)

On Wed, 13 Jan 1999, Baris SiMSEK wrote:

> SLIP hakkinda bir sorum olmustu ancak sanirim pek taliplisi
> cikmadi.Bana acilen birileri yardim edebilir mi ?
> sorular :
Sorularinizin tam Aciklamasi NET-3-HOWTO'da adim adim var...
Neyse ben yinede size kisa bir Ozet vereyim.. Yalniz kaC zamandir SLIP
kullanmadiGimdan hatali bilgi verebilirim Simdiden Ozur dilerim..

> 1) kernel'i ne sekilde hazirlayip derleyecegim.adim adim yapmam
> gerekenler neler.
Kernel Compile'da secilecekler.

Network device support --->
[*] Network device support
<*> SLIP (serial line) support
[ ] CSLIP compressed headers
[ ] Keepalive and linefill
[ ] Six bit SLIP encapsulation

> 2) slattach komutuna parametre girilecek tty minicom'da gorulen midir ?
Evet Tam Oyle...
Yalniz slattach leased-line icin kullaniliyor...
eGer dialup kullaniyorsaniz o zaman dip kullanmaniz gerekiyor..

> 3) sl0 olustuktan sonra yapmam gereken ifconfig ayari nasil olacak ?
> ip olarak ne girecegim ? tesekkurler.
Tam ethernetinkilere benziyor.. Yalniz siz bize tam olarak SLIP'le
baGlantinizin nasil olacaGiniz belirtmediGiniz iCin simdilik size yardim
edemeyecegim.. Cunku leased-line ile Dialup arasinda Cok farklilik var..
Birinde static IP'ler diGerinde ise Dinamic IP'ler kullaniliyor..

> P.S : Cevablari lutfen adim adim yazin ki size bir daha sormayayim

Lutfen sizde tam olarak ne istediginizi Donaniminizi, Linux sUrumunuzu ,
SLIP ile leased-line yada Dialup la baGlanip baGlanmayacaginizi belirtin
bizi yormayin..
Iyi Calismalar..
dS